BMW 530d (GT) 245 LE sor 6-os motor – XERAMIC ® Ceramic Engine Protector

„Szia! Ma tettük bele, mentem vele 100 kilométert és nagyon komoly a cucc! Érezhetően jobban megy, szebben indul, a hangja is más. Úgyhogy szuper!” Korhammer Norbert

Ford Focus 1.6 TDCi – XERAMIC ® Ceramic Engine Protector

„Olajcsere alkalmából kezdtem használni a terméket. Több mint 2000 km megtétele után fantasztikusan viselkedik az autó, csendesebb járás, hidegen könnyebben indul, rugalmasabb a forgalomban, jobban húz és amit a végére hagytam kisebb fogyasztást produkál a Ford Focus 1.6 turbó dízeles motor. Ennek a tapasztalatnak az igazáról csak azok fognak meggyőződni, akik kipróbálják, mert itt is igaz, hogy a puding próbája az evés. (Jelenleg 3 Ft/km megtakarítás)” Amigya Antal

Citroën C4 1.6 Benzin – XERAMIC ® Petrol Additive

„Az E10-es benzin bevezetésével megnőtt az autó üzemanyag fogyasztása. Folyamatos „teszteket” végeztem a töltőállomások között. Minden esetben 8 liter üzemanyagot tankoltam. A legjobb eredmény így is elkeserítő volt. Vegyes használatban, hasonló vezetési stílusban 80-90 km tudtam megtenni, nem többet. Ezután február elején egy Pesti út előtt (nem autópálya) 45 literhez hozzátöltöttem a benzin adalékot. Az eredmény a vártnál jobbra sikeredett. Pécs – Budapest – Budapest belterület – Vecsés – Budapest – Pécs közel 470 km, valamint Kozármisleny – Pécs közötti ingázás, Pécs belváros 230 km. Összességében 700 km-t tettem meg az autóval, amíg a tank ismét nullára futott. Ezután következett az újabb teszt. Ismét 8 liter üzemanyagot tankoltam, azonban ezúttal sikerült közel 120 km-t megtennem hasonló körülmények között. Mindamellett, hogy az autónál jobb fogyasztást eredményezett az adalék használata, a motor teljesítménye kiegyensúlyozottabb lett és a jobban kezdett reagálni a gázadásokra.”

Opel J Astra 1.7 CDTI 2011 – XERAMIC ® Ceramic Engine Protector

„A DPF Additive, és a Diesel Additive adalék után a kerámiás motorvédelmet is „bevetettem” az autón. Az előírtak szerint jártam el. Az autó alig 100 km megtétele halkabb lett. Könnyebben indul az autó és a megtett kilométerekkel folyamatosan javul a motor dinamikája. Maximálisan elégedett vagyok, azt kaptam a terméktől, amit ígértek.” Gede Balázs

Peugeot 307 1.6 BenzinXERAMIC ® Ceramic Engine Protector, XERAMIC ® Petrol Injector Cleaner

„Olajcsere alkalmával bekerül a kerámiás adalékanyag a motorba, az üzemanyaghoz pedig hozzáadtam az adalékanyagot. A szerviz óta megtett 120 kilométer után érezhető a változás. A szokásos útvonalamon lévő hegyi szakaszon dinamikusabb az autó, nem erőlködik. Nagyszerű a termék. Kíváncsian várom az üzemanyag adalék hatását.” Bíró Evelin   

VW Caddy 1.6 CRTDI 102 LE – 324.000 kmXERAMIC ® Ceramic Engine Protector, XERAMIC ® Diesel Injector Cleaner, XERAMIC ® Diesel Additive

„Első körben az alap adalékot használtam az autóba, amely pozitív eredményt hozott, a fogyasztás, valamint a teljesítmény terén. Most az olajcsere alkalmával bekerült a kerámiás motor olajadalék, valamint az üzemanyagrendszer tisztító. A szervizt követően több mint 100 kilométert tettem meg az ajánlott 10-15 kilométer helyett. Bár még nagyon az elején vagyunk, de biztató az adalékok hatása. Az autó elhalkult, pedig van benne kilométer (324.000). Hidegen is szebben jár, és amikor bemelegszik könnyen összekeverhető egy benzines vw-nel. A fogyasztás már az üzemanyag adalékoktól csökkent…” O. József

Reanult Master 2.3 dciDízel csomag

„420 ezer kilométernél került bele az autóba a Xeramic dupla dízel csomag. Az 1 liter kerámia adalékot az olajcserekor töltöttük bele a motorba, a dízel befecskendező tisztítót már előtte 50 liter gázolajhoz adtuk. 2000 kilométer elteltével (már megvolt az olajcsere) a újabb üzemanyag adalékot öntöttünk a tankba. Összességében pozitív eredményt volt tapasztalható. A motor elcsendesedett, könnyebben indul, és a teljesítménye is megváltozott. Eddig megpakolt állapotban a kényelmes utazási sebesség 100 km/h volt, ez mostanra 10-15 km/h-val megnövekedett, és ami még fontos a fogyasztás csökkent.” W. Dávid